Nikon 85 mm 1,4 selges

Har en strøken Nikon  85 mm 1,4 som er på jakt etter et nytt hjem. Den fremstår som ny siden den knapt er brukt. Komplett med originalembalasje og det hele. Har du bruk for en slik? Gi meg en lyd da…….pris skal vi nok enes om.

3 kommentar to “Nikon 85 mm 1,4 selges”

  1. torbjørn wilhelmsen Says:

    Hei!
    jeg kan være interessert i denne. jeg forstår det slik at linsen ikke eer tilrettelagt for digital halvformat? Jeg skal ha denne til et gammelt 35mm kamera.

    Pris har jeg ikke peiling på. gi et vink?
    Beste hilsen
    torbjørn w

  2. Denne vil utvilsomt gjøre susen på en filmbasert Nikon. Et perfekt portrettobjektiv som fremstår som nytt. Ikke en flekk eller stripe noe sted. Er brukt kun 2 ganger, siden jeg foretrekker min kjære Nikon 200mm i portrett sammenheng . Alt av originalembalasje er med. Prisantydning mellom 6500-7000.-, men kom gjerne med et bud 🙂

  3. Solgt…………..

Legg igjen en kommentar

