Forstørrere og annet til salgs.

Trenger du mørkeromsutstyr? Ta kontakt. Har masse bra utstyr for deg som enda ikke har kastet deg på den digitale karusellen, men  fremdeles liker å jobbe med film og trekke deg tilbake i mørkerommet for å skape dine små kunstverk. Kaiser, DeVere, Leitz, her er masse………

Prisen? Ikke avskrekkende akkurat. Legg in en kommentar under eller send meg en mail hvis det er noe du er på jakt etter, så skal jeg se hva jeg kan gjøre.

2 kommentar to “Forstørrere og annet til salgs.”

  1. Tone Andersen Says:

    Hei
    Jeg har gravd fram en meopta axomat 5 fra kjelleren. Vet du hvor jeg kan skaffe pære til den? Har du fremkallertanker til 35mm og 120mm film? Det ser ut som om forstørreren ikke tar 120 film. Har du apparat til salgs som tar det? evt hvor mye koster det?

    mvh Tone Andersen

  2. Den bruker en såkalt Opal pære med vanlig standard E27 sokkel.
    Antonio sin fotobutikk i Lille Øvregate har disse på lager.
    Normalt har han også fremkallertanker, men er for øyeblikket tom på lager.
    Han har også en Kaiser forstørrer med trafo som tar 120 format, pris i underkant av 2000.- (billig)
    Ellers får du også alt av kjemi, papir, film osv der.
    Antonio treffer du på 55 32 47 42.
    Hils fra meg

Legg igjen en kommentar

