Endelig ferie………

Bedre sent enn aldri er det noe som heter. Og det kan vel kanskje også sies om at jeg endelig er klar for ferie.  1. september pakkes bilen full i kamerautstyr og blitslamper og kursen settes mot Ogna, en liten pærle i Rogaland. Her skal jeg sammen med mitt kamera kose meg på øde strender og svaberg, før turen så går videre til Sauda og det store smelteverket og hjørnesteinsbedriften Eramet.
Her skal jeg portettere menneskene som til daglig har sitt virke her inne, industriarbeideren, smelteverksarbeideren. En stor og utfordrende oppgave, noen hundre dedikerte menn og kvinner foran kamera. I sort/hvitt selvfølgelig.
Dette er ferie for meg, og jeg gleder meg som en unge.

Til dere som til daglig er innom bloggen min for oppdateringer vil det nok merkes at jeg nok vil være uten tilgang til nett underveis på turen. Satser likevel på sporadiske oppdateringer, men håper på forståelse for at det kanskje ikke skjer på daglig basis. For er det ferie, så er det ferie.

 

2 kommentar to “Endelig ferie………”

  1. Ha en god foto ferie!
    har selv hatt gleden av å jobbe i Stavanger en periode nå, og har hatt noen turer nedover Jærens kyst, og Ogna er som du sier en fantastisk perle.
    Noen bilder kan ses her: http://tangvik.wordpress.com/

    Jan Tore Tangvik

  2. Takker for topp service hos Ur og Foto!
    Ønsker deg en flott tur nedover til Ogna. Dette stedet er rett og slett helt ubeskrivelig vakkert. Lykke til med prosjekt Sauda også!

Legg igjen en kommentar

